vineri, 19 iulie 2013

Bancurile zodiilor

Berbec:
O domnişoară berbec îi spune prietenei:- Dragă, mi se pare foarte ciudat ce se întâmplă: de fiecare dată când cunosc un bărbat mai ca lumea, aflu fie că e el însurat, fie că sunt eu măritată.Taur:La un an după ce s-a căsătorit cu o tăuriţă, el intra în dormitor ţinând în mână două pastile de nurofen şi un pahar de apă.- Ce faci cu pastilele alea, întreabă soţia.- Sunt pentru durerea ta de cap.- Dar nu mă doare capul!- Ha-ha, te-am prins…


Gemeni:O domnişoară din zodia gemenilor este invitată la dans:- Domnisoara, se poate?…- Da, dar hai mai întâi să dansăm.



Rac:O tânără rac este abordată la o petrecere:- Domnişoară, dansezi?- Stai numai puţin, s-o întreb pe mama.- Întreab-o, te rog, şi dacă putem să facem dragoste, ca să nu faci două drumuri.



Leu:O leoaică îi spune prietenului ei din copilărie:- Când mă voi mărita eu, să ştii, mulţi bărbaţi vor suferi.- Păi cu câţi vrei să te măriţi?



Fecioara:O bebeluşă născută în zodia fecioarei este încă la maternitate.- Tu eşti fetiţă? o întreabă băieţelul de lângă.- Da, răspunde ea.- Şi care e diferenţa între noi, băieţeii şi voi fetiţele?- Stai să plece asistenta de aici şi îţi arăt.După ce pleacă asistenta, bebeluşa ridică păturica şi îi arată:- Vezi acum? Noi, fetiţele, avem şosetuţele roz!



Balanţă:După o ceartă, iubitul tinerei balanţe pleacă supărat şi, trântind uşa, îi spune prietenei sale:- Şi, dacă te interesează, nici măcar nu eşti bună la pat!Mustrat de conştiinţă, ceva mai târziu, el îşi dă seama că a exagerat şi o sună. Degeaba, ea nu răspunde. El inisistă şi, după vreo trei ceasuri, are noroc:- Ce faci, dragă, de ce nu răspunzi?- Scuză-mă, iubitule, eram în pat.- Pai ce făceai în pat la ora asta?- Ceream o a doua opinie.



Scorpion:O tânără nevastă scorpion îi mărturiseşte prietenei ei:- Cred că vreau să-mi omor bărbatul dar nu ştiu cum.- Ştii cum? Am citit eu într-o carte: fă mult sex cu el. Epuizează-l. O să îl slăbeşti şi până la urmă o să-şi dea duhul.După câteva luni, prietenele se întâlnesc din nou. Soţia arată jalnic, în schimb soţul părea destul de fericit.- Ce mai faci? o întreabă prietena.- Eu ca eu, îi zice ea la ureche, dar uită-te la prostul ăsta, habar n-are că e pe moarte!



Săgetător:O săgetatoare este întrebată de soţul ei:- Mi-ai simţit lipsa ieri, iubito?- Cum, dragă, n-ai dormit acasă?



Capricorn:O tânără doamnă capricorn urmează să primească o moştenire şi vorbeşte cu prietena ei despre acest subiect:- Ah, cand vei avea toţi acei bani, n-ar mai trebui să faci dragoste cu soţul tău ca să îţi cumpere rochii, îi spune, cu invidie, prietena.- Da, dragă, în sfârşit voi putea să plătesc pe cineva să facă asta!



Vărsător:Prietena unei vărsătoare îşi face curaj şi îi spune:- Iubitul tău te înşeală.- Ah, dragă, dar ştiu demult.- Ştii şi cu cine?- Da, ştiu şi cu cine, ştiu şi de ce, dar nu prea ştiu cu ce…



Peşti:În timp ce bărbatul ei era plecat în delegaţie, o peştoaică îşi cheamă câţiva prieteni pe-acasă. Sticlele se golesc una câte una, hainele dispar, muzica e dată la maxim, când uşa se deschide şi în cameră intră soţul. Ea îşi adună puterile, îşi trage o cămaşă pe ea, dă peste cap un pahar şi spune:- Şi-acum iar începem: gelozii, suspiciuni…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu